Welcome  to  my  blog
“ Η κοιλιά προηγείται της ψυχής”
George Orwell (1903-1950)

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2016

Καβάλα : Το «Στέκι της Νένας» όλα σου θυμίζουν σπιτικές ...... μαμαδίστικες γεύσεις !!!!



Σίγουρα υπάρχουν σεφ και στη Καβάλα ( με πολλές περγαμηνές από τη θητεία τους σε ακριβά εστιατόρια και κοσμοπολίτικα νησιά ) που διαθέτουν τεχνική και ακρίβεια αλλά τους λείπει η αίσθηση της νοστιμιάς  κατά τη ταπεινή μου γνώμη . Ο Γιάννης Μηλιάτης δεν ανήκει στη παραπάνω κατηγορία , ανήκει όμως σ’ αυτή των ερασιτεχνών μαγείρων που άντλησαν την έμπνευση τους  από τη κουζίνα της  μητέρας τους . Μαγειρεύουν χωρίς πολύπλοκες  τεχνικές , χωρίς ακρίβεια και αίσθηση της λεπτομέρειας , χωρίς  αμφιβόλου ποιότητας γευστικά ενισχυτικά , αλλά τα φαγητά τους όμως βγάζουν μια αβίαστη και ανεπιτήδευτη νοστιμιά . Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που επισκέπτομαι το «Στέκι της Νένας» στον πεζόδρομο της Δοϊράνης για να γευτώ τα πιάτα που ετοιμάζει ο Γιάννης ,μου θυμίζουν τη μάνα μου άλλωστε . Και για να είμαι ειλικρινής το φαγητό της μάνας μου λείπει αφόρητα όπως και η ίδια !!! 
 Διεύθυνση : Δοϊράνης 40, Καβάλα  653 02


Τηλέφωνο : 251 110 9677
  








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου