☛ Με έναν πρόχειρο υπολογισμό σ’ όλη την επικράτεια πρέπει να υπάρχουν πάνω από 100.000 σουβλατζίδικα , τα περισσότερα εξ αυτών αγοράζουν έτοιμα τα υλικά τους (σουβλάκια , γύρo , κεμπάπ τζατζίκι σάλτσες κτλ). Κάποια εργοστάσια έχουν ποικιλία από σκευάσματα , τρία είδη χοιρινά σουβλάκια και αλλά τόσα κοτόπουλο . Μ αυτόν τον τρόπο ο σουβλατζής διαλέγει την ποιότητα που θέλει , από κει και πέρα άστα να πάμε , ψήστης και τυλιχτής αποφασίζουν για το τελικό προϊόν . Άλλοι βαριούνται άλλοι κάνουν μηχανικές κινήσεις και όλοι καμαρώνουν ότι κάνουν το καλύτερο σουβλάκι , μπούρδες, το σουβλάκι θέλει μεράκι υπομονή και επιμονή , η δε πίτα πρέπει να είναι και λαδωμένη και καλά ψημένη . Η ντομάτα ψιλές φέτες μαζί με μπόλικο μαϊντανό και το κρεμμύδι περασμένο από αλμυρό νερό να φύγει η αψάδα και η ελαφρά πικρίλα ,τέλος αλάτι και μπόλικη γλυκιά πάπρικα . Άλλοι τα καταφέρνουν, άλλοι τα κλείνουν , είναι δύσκολη δουλειά και χρειάζεται επιμονή. Τώρα στον τομέα μάρκετινγκ έχουμε το εξής φαινόμενα ή ένα βιντεάκι που θα το φτιάξει ένας φίλος του ιδιοκτήτη και θα είναι άρες μάρες κουκουνάρες ή θα πλησιάσουν τον ιδιοκτήτη παρεούλες από κοριτσόπουλα και θα του προτείνουν για μερικά κατοστάρικα να του φτιάξουν βίντεο , και τα κάνουν και δεν είναι κακά αλλά δεν είναι πειστικά . Δύο λαμπρές εξαιρέσεις ο Κώστας Αντωνιάδης ή Iκon5 που μπαίνει και σε εστιατόρια και μπαρ και είναι αξιόπιστος , και o θεός των βίντεο ο φλούτσου φλούτσου που δεν κάνει κριτικές αλλά και συγκρίσεις μεταξύ μαγαζιών , ορισμένα μαγαζιά τα πάει στον ουρανό και άλλα στον πάτο !!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου