Welcome  to  my  blog
“ Η κοιλιά προηγείται της ψυχής”
George Orwell (1903-1950)

Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018

Για σπιτικές γεύσεις στο «Στέκι της Νένας» στη Καβάλα


Σίγουρα υπάρχουν σεφ και στη Καβάλα ( με πολλές περγαμηνές από τη θητεία τους σε μεγάλα εστιατόρια και κοσμοπολίτικα νησιά ) που διαθέτουν τεχνική και ακρίβεια αλλά τους λείπει η αίσθηση της νοστιμιάς  κατά τη ταπεινή μου γνώμη . Ο Γιάννης Μηλιάτης δεν ανήκει σε αυτή τη κατηγορία, ανήκει όμως σ’ αυτή των ερασιτεχνών μαγείρων που μαγειρεύουν σαν τη μητέρα μας .  Μαγειρεύουν χωρίς τεχνική και εκλέπτυνση χωρίς ακρίβεια και αίσθηση της λεπτομέρειας , μοναδικά τους εφόδια όταν μπαίνουν στη κουζίνα είναι η αγάπη τους  γι’  αυτά που θα μαγειρέψουν και τα απλά υλικά που θα  χρησιμοποιήσουν , έτσι  τα φαγητά τους βγάζουν μια αβίαστη και ανεπιτήδευτη νοστιμιά . Δεν μου βγάζετε από το μυαλό  μου πως το…. moto του Γιάννη είναι σίγουρα τα λόγια που είπε  η μεγάλη Αμερικανίδα σεφ  Julia Child  «Δεν χρειάζεται να μαγειρεύετε φανταχτερές ή πολύπλοκες συνταγές, αλλά καλό φαγητό από φρέσκα υλικά» !!!!! Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που επισκέπτομαι το «Στέκι της Νένας» στον πεζόδρομο της Δοϊράνης για να γευτώ τα πιάτα που ετοιμάζει ο Γιάννης , μου θυμίζουν τη μάνα μου άλλωστε . Και για να είμαι ειλικρινής το φαγητό της μάνας μου μου λείπει αφόρητα όπως και η ίδια !!! 

Διεύθυνση : Δοϊράνης 40, Καβάλα 653 02 Τηλέφωνο :251 110 9677


 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου