Welcome  to  my  blog
“ Η κοιλιά προηγείται της ψυχής”
George Orwell (1903-1950)

Πέμπτη 14 Μαρτίου 2019

Συκωτάκια πουλιών σε αραβική πίτα : Ένα από τα νοστιμότερα τυλιχτά που θα βρείτε στο μαγαζάκι του Αιγύπτιου “Falafel Abu Milad” στη πλατεία Βάθης

Δεν περίμενα  ούτε στα πιο τρελά  μου όνειρα πως θα έρθει μια μέρα που θα δοκιμάσω τυλιχτό με συκωτάκια πουλιών  και θα μου αρέσει τόσο πολύ , ποιος εγώ που πάντα στη ζωή  μου απεχθανόμουνα τα μαγειρεμένα πουλιά και περισσότερο τα εντόσθια τους .  Βρήκα λοιπόν τον μάστορα  μου στο πρόσωπο ενός αιγύπτιου μάγειρα του Ιμπραήμ που εκτός από τραγανά και ζουμερά φαλάφελ  ξέρει να μαγειρεύει υπέροχα κοκκινιστά συκωτάκια μαζί με καρδιές πουλιών  σε αραβική πίτα . Στη συνέχεια σου γεμίζει τη πίτα με τηγανητή μελιτζάνα, ψιλοκομμένο λάχανο και τρεις σάλτσες που φτιάχνει ο  ίδιος . Η μια σος περιέχει κρέμα σκόρδου , η δεύτερη ταχίνι με γιαούρτι και η τρίτη είναι καυτερή. Παιδιά το τυλιχτό του Ιμπραήμ είναι μια αυθεντική γευστική εμπειρία , προσφέρει απίστευτους γευστικούς συνδυασμούς και ισορροπίες !!! 

Tips : Πλατεία Βάθη& Λιοσίων 1, Τηλ: 210 5224880
 










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου